Witam drogich Uczniów!
Temat dzisiejszych zajęć poznacie rozwiązując tę zagadkę.
Choć są malutkie, lecz pracowite.
Ciągle wędrują po leśnych ścieżkach.
Z drobnych igieł budują pałac,
w którym ich tysiąc naraz zamieszka.
Dla chętnych.
Zapraszam do obejrzenia filmiku:
Otwórz podręcznik i przeczytaj informacje na stronach 8 i 9.
Link do podręcznika:
Zerknij jeszcze raz - jak zbudowana jest mrówka?
Teraz krótka powtórka.
Regułka ortograficzna - pamiętacie nasze wklejki do zeszytów? Powtórzmy to sobie!
Ćwiczenia na stronie 74 uzupełnimy dzisiaj wspólnie.
Nastawcie budziki na 16.00.
Nastawcie budziki na 16.00.
Na learningapps.org czeka na Ciebie test o mrówkach!
Sprawdź ile o nich wiesz!
Czas na gimnastykę!
Zakręć ruletką! Inną niż ostatnio!
Tutaj jest dużo piosenek, które musisz odnaleźć na YouTube.
Czas na matematykę!
Zapamiętaj!
A teraz otwórz zeszyt, napisz temat i uzupełnij:
Otwórz podręcznik na stronie 68,
przeczytaj zadanie 1 i wykonaj go w zeszycie.
Pamiętaj, by przy rysowaniu odcinków używać linijki i ołówka.
Otwórz ćwiczenia i uzupełnij je na stronie 65.
PRACA TECHNICZNA
Drodzy uczniowie Waszym zadaniem
jest wykonanie pracy z edukacji technicznej.
Ma ona dotyczyć pająków,
mrówek, pszczół lub nietoperzy.
Technika - dowolna.
Chciałabym, aby była to praca przestrzenna.
Poniżej kilka inspiracji.
Na Wasze prace czekam do wtorku do godziny 21.00
Czego się dzisiaj nauczyłaś/łeś?
· Znasz budowę mrówki.
· Umiesz opowiedzieć o życiu i zwyczajach mrówek.
· Znasz zasady pisowni wyrazów z ch.
· Umiesz dokonywać pomiaru obiektów za pomocą linijki.
· Umiesz zamieniać jednostki miary.
Mocno Was ściskam!
Miłego weekendu i udanej zabawy!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz