poniedziałek, 30 marca 2020

SŁUP SOLI

Dzień dobry. 

Na początek muszę Wam napisać, 
że bardzo za Wami tęsknię!
Wspaniale Was było wczoraj zobaczyć 
i móc z Wami porozmawiać! 💗
Już nie mogę się doczekać kolejnego naszego spotkania! 

Dzisiejszy wpis poświęcę lekturze pt. "Słup Soli". 
Mam nadzieję, że już każdy z Was dokończył tę książkę. 

Otwórz zeszyt i zapisz temat lekcji oraz metryczkę lektury. 
Niektóre dane już dla Ciebie uzupełniłam.



Na librusie zostały wysłane Waszym rodzicom karty pracy. 
By zaliczyć lekturę, należy wypełnić trzy wybrane. 

Przeczytaj teraz przygotowane przeze mnie fragmenty 
bardzo trafnej recenzji naszej lektury, 
napisanej przez panią Annę Kossowską-Lubowicką. 
Pomoże Wam ona usystematyzować sobie wszystko to, 
o czym przeczytaliście w książce. 

Kliknij w zdjęcie, a ono się powiększy.

Zapraszam Was w wolnej chwili
na stronę internetową autorki książki:

STRONA INTERNETOWA 
PANI ELŻBIETY ZUBRZYCKIEJ


W zakładce "o mnie" zobaczycie jak wygląda pani Elżbieta. Przeczytacie też o tym, ile napisała książek 
i poznacie jej ulubione aktywności sportowe. ;)


Kochani! Na zakończenie wypełnijcie 
króciutki test ze znajomości lektury. 
Nie spiesz się, czytaj uważnie polecenia.
Powodzenia! 


A teraz chciałabym, żebyście posłuchali bajki, 
napisanej przez panią Elżbietę Zubrzycką.





Podobała się? ;) 
Zadanie do wpisania w komentarz, 
pochodzi z tego nagrania. 
Dokończ zdanie: 
Ja jestem... 
dodając jakąś swoją dobrą cechę 
(nie musi być jedna). 
Nie zapomnij się podpisać. 

Do jutra! 💗


Jeśli po przeczytaniu "Słupa Soli", 
masz ochotę opowiedzieć o sytuacji, 
w której czujesz się osamotniony, 
pozostawiony samemu sobie, 
kiedy wydaje Ci się, że jesteś sam/a 
ze swoimi problemami 
lub kiedy nie potrafisz zrozumieć 
zachowania swoich kolegów
- możesz to zrobić wysyłając do mnie maila. 
To nie jest zadanie na dzisiaj, 
to jest zadanie na każdą chwilę, 
w której poczujesz się samotny/a. 

26 komentarzy:

  1. Wiatr głośno wieje.
    Tęcza ma dużo barw.
    Dziś pada deszcz.
    Wiktor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem pomocny i wesoły.
    Wiktor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad moim domem widać tęczę.
    Dziś wiał silny wiatr.
    Jutro ma padać deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem odważny i uśmiechnięty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomek Wola,
    ja jestem pracowity, troskliwy, chętny do pomocy i zawsze uśmiechnięty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem odważna koleżeńska uśmiechnięta i pomocna.
    Ola.K

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem uparty i dążę zawsze do celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem się podpisać. Mateusz M.

      Usuń
  8. Ja jestem uparty i dążę zawsze do celu.
    Mateusz M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem koleżeńska zabawna no i może czasem uparta

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka! Pamiętajcie o znakach interpunkcyjnych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry Pani Ewelinko
    Ja jestem wrażliwy, koleżeński i zabawny.
    Do zobaczenia w środę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem koleżeński,pomagam w potrzebie,kocham zwierzęta,jestem dobry w sporcie.

    Ignacy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem : uśmiechnięta, pomocna, zabawna.
    Kornelia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem: pomocna,wrażliwa,wesoła,koleżeńska i szczera.
    Natalka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem: miła, koleżeńska, wrażliwa i nieśmiała.
    Madzia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem wesoly, troskliwy i prawdomowny.
    Maks

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem dobrym kolegą, pracowitym uczniem oraz mądrym i rozsądnym chłopcem.
    Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem: koleżeński,pomocny,i pracowity

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem pomysłowy,dociekliwy,kulturalny,trochę leniwy,uparty

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem: wesoły, nieustraszony.
    Dawid B

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem miły, wrażliwy, koleżeński i trochę leniwy.
    Dawid P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem pomysłowa, sprytna i uczuciowa.
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń

GÓRSKIE POZDROWIENIA OD WIKTORA