piątek, 24 kwietnia 2020

Gdzieś na Ziemi - 24 kwietnia

Witam Kochani!

Na początek mam dla Was zadanie.
Napisz w komentarzu co kojarzy Ci się z hasłem  
Najpiękniejsze miejsce na Ziemi”.

Następnie przeczytaj wiersze z podręcznika:


Czy potrafisz odpowiedzieć na moje pytania?
• Co oznacza porównanie: mały jak maleńkie ziarenko, 
na planecie mojej, na Ziemi?
• O jakich miejscach pisze poetka?
• Jak sądzisz, które z tych miejsc jest dla poetki 
najważniejsze i dlaczego?
• Czy potrafisz wskazać na mapie Polski miejsca, 
o których jest mowa w drugim wierszu?

Mam dla Ciebie kilka zagadek obrazkowych.
Co przedstawia grafika lub zdjęcie?








Jeśli czegoś nie byłeś/aś pewny/a 
– w ćwiczeniach znajdziesz rozwiązanie. 



Zapraszam na film edukacyjny.


Teraz wykonaj ćwiczenia na stronie 79.

W zeszycie zapisz temat lekcji 
i przerysuj poniższą tabelkę.



Teraz troszeczkę się poruszaj:



Matematyka!

Ćwiczenia z matematyki - s. 70 
- zrobimy wspólnie podczas wideo lekcji.
A Ty teraz zapisz w zeszycie od matematyki temat: 
Obwody figur i rozwiąż zadania ze strony 74 
- pierwsze i drugie.

Zachęcam Was do wykonania 
wczorajszych zadań dla chętnych. ;)

Do zobaczenia o 16.00! 💗💗💗

20 komentarzy:

  1. Najpiękniejsze miejsce na Ziemi to takie, które warto zobaczyć, gdyż zachwyca swoim pięknem. Takim miejscem dla mnie jest wyspa Brač. Najbardziej mi się podobał Zlatni Rat w miejscowości Bol. Kąpałem się w raz ciepłej a raz zimnej wodzie, zależy z której strony cypelka się znalazłem. Mogłem też zobaczyć na przykład małe raki.
    Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze miejsce na ziemi, to pełne piękna miejsce.
    Dla mnie takie miejsce to Santorini w Grecji.
    Jest to najpiękniejsza wyspa na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najpiękniejszym miejscem na Ziemi jest szeroka, długa, piaszczysta plaża w Ustce.
    Madzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najpiękniejszym miejscem na ziemi są góry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mine najpiękniejszym miejscem na ziemi jest piękny widok z kasprowego
    wierchu.
    Natalka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naj piękniejsze miejsce na Ziemi to niekończące się
    kolorowe pola i łąki.
    Wiktor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jednym z najpiękniejszych miejsc na świecie jest Jezioro Mikołajskie znajdujące się w Krainie Wielkich Jezior Mazurskich. Pływałem tam wraz z rodzicami na motorówce i nawet tato pozwolił mi sterować razem z nim. Widoki były piękne, wszędzie wysokie brzegi porośnięte roślinnością i ciekawe okazy zwierząt blisko nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najpiękniejszym miejscem na ziemi łonka kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze miejsce na ziemi to takie
    które na zawsze utkwi w pamięci.
    Mateusz Majerczuk

    OdpowiedzUsuń
  10. Z najpiękniejszym miejscem na ziemi kojarzą mi się góry, gdzie powietrze jest czyste i chłodne. Czasem spotykam tam rzadkie rośliny, ale najlepsze z tego wszystkiego są wodospady. Wyobrażam sobie wtedy, że jestem nimfą, a że to jest mój dom.
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie najpiękniejsze miejsce jakie widziałem to plaża na Bahamach :)
    Maks

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani się pomyliła w tabeli w zeszycie powinno być w wielkiej literze "w Bieszczadach", a w małej literze"w górach".:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie najpiękniejsze miejsce na ziemi to takie gdzie jesteśmy całą rodziną

    Aleksandra Kajzer

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie najpiękniejszym miejscem na ziemi to bardzo duże fale na SRI LANCE których nie zapomne.

    Ignacy

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie najładniejszym miejscem na ziemi jest Wawel.
    Kornelia:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z hasłem najpiękniejsze miejsce na ziemi kojarzą mi się czyste góry lasy i doliny

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie najpiękniejsze miejsce na ziemi jest Japonia

    OdpowiedzUsuń
  18. Najpiękniejsze miejsce na ziemi to dla mnie zielona rajska wyspa otoczona błękitną wodą.
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń

GÓRSKIE POZDROWIENIA OD WIKTORA