poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Odejmowanie sposobem pisemnym - 7 kwietnia

Dzień dobry! 

Na początek przypominam o KARTCE WDZIĘCZNOŚCI. 
W kolejnym poście opublikuję Nasze prace. 💗

Zaczynamy! 

Dzisiaj nauczysz się odejmować sposobem pisemnym. 
Kolejny raz w nauce matematyki pomoże nam filmik z matmag.pl. 
Oglądaj z uwagą!

I jak? Czujesz się na siłach 
poćwiczyć ten sposób odejmowania?
Mam nadzieję, że tak! 
Zapraszam więc do ćwiczeń, 
tam wykonaj:
ćw. 1 / s. 57
ćw. 1 / s. 58

Liczb i działań na dzisiaj wystarczy. 

Przechodzimy do tematów WIELKANOCNYCH. 

Nadchodzące święta nie będą takie, 
jakie pamiętamy z zeszłych lat... 
Choć te ważne dni spędzimy tylko 
w gronie domowników...
to mam nadzieję, że zrobicie wszystko, 
aby były niemniej rodzinne i radosne!

Posłuchaj piosenki: 


Mam dla Was dwa ciekawe wykłady. 
Odpowiadają one na pytania: 
- Dlaczego jajko jest symbolem świątecznym? 

- Na czym polega technika batikowa?

Po wysłuchaniu pani Doroty Jasnowskiej 
wykonaj następujące ćwiczenia:
ćw. 1, 2 / s. 69.

By poznać bądź przypomnieć sobie
wielkanocne zwyczaje i obrzędy
możesz przeczytać nasz podręcznik
na stronach 99-102.


Na koniec dzisiejszej lekcji, 
zapoznaj się z zasadami stawiania przecinków. 

Skończyliśmy! 

Moja propozycja na popołudnie... 

WIELKANOCNE PUZZLE


A może zrobimy konkurs? 
Ułóż puzzle, sfotografuj swój czas (możesz zrobić screena)
i podeślij swój wynik do mnie na maila. ;) 
Na najszybszych czekają nagrody! ;)


Na chętnych czekają zadania na learningapps.org 

- folder WIELKANOC 😀

  Teraz podsyłam troszeczkę wielkanocnych inspiracji.
Oczywiście chciałabym stworzyć piękną, świąteczną galerię 
- czekam na Wasze prace i pomysły.

Coś ciekawego i kreatywnego:

Coś fajnego, śmiesznego i pysznego:

Coś w prostego i wirtualnego:

Coś bardzo ambitnego:


Trzymaj się!
Do jutra! 💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GÓRSKIE POZDROWIENIA OD WIKTORA