wtorek, 9 czerwca 2020

Dalej w drogę

Dzień dobry Kochani!
To już ostatnia nasza lekcja z podręcznikiem.
Dzisiejszy temat brzmi: Dalej w drogę.





Na zajęciach przeczytamy i omówimy wiersze z podręcznika:


W komentarzu napiszcie o swoich wakacyjnych planach! 😊

Rozwiążemy 2 i 3 ćwiczenie na stronie 110.

A teraz zapraszam Was do wspólnej gry:

Na matematyce spróbujemy zagrać w grę PODAJ SUMĘ 
i rozwiązać ćwiczenie 2 na stronie 106.

Zapraszam Was na lekcje muzyki z Adamem Sztabą! 







Dzisiaj też podsyłam piosenkę o czwartej klasie. 
Nauczcie się jej na pamięć! 




Ściskam!


9 komentarzy:

  1. Ja słyszałam jak moi rodzice coś mówili o morzu
    Oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA pojadę nad morze,w góry i na pół kolonię.
    Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pojadę:
    1. Na Kaszuby
    2. do Gdyni
    3. I do jastrzębiej Góry.
    Natalka

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że na wakacje pojadę w góry i może nad Morze Bałtyckie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój plecak będzie kompletnie pusty

    Aleksandra Kajzer

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę jechać na obóz taneczny:)
    MADZIA

    OdpowiedzUsuń
  7. W moich planach jest lot samolotem do Bułgarii.
    Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w moich planach chce polecieć helikopterem
    Patryk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdopodobnie pojadę do Dziadków do Gdowa i w góry.
    Mateusz Majerczuk

    OdpowiedzUsuń

GÓRSKIE POZDROWIENIA OD WIKTORA