pi膮tek, 22 maja 2020

Lektura, lapbook i tabliczka mno偶enia

Dzie艅 dobry. 馃挆

Na dzisiejszej lekcji doko艅czymy omawianie lektury, 
przypomnimy sobie cz臋艣ci mowy 
oraz po膰wiczymy tabliczk臋 mno偶enia. 

Zaczynajmy!

Wykonaj poni偶sze karty pracy: 





Na librusie wys艂a艂am do Waszych rodzic贸w materia艂y, kt贸re b臋d膮 Wam potrzebne do wykonania projektu z cz臋艣ci mowy. Wszystko, co trzeba zrobi膰, wyt艂umacz臋 Wam na dzisiejszej lekcji. 

By zacz膮膰 ju偶 prac臋 nad lapbookiem, 
mo偶esz zacz膮膰 wycina膰 i kolorowa膰 jego elementy 
- jest tego sporo. ;) 

A teraz sprawd藕 swoj膮 wiedz臋 na PISIPISU.PL:



By po膰wiczy膰 na dzisiejsz膮 kartk贸wk臋, wejd藕 w link.
Mo偶e ma艂y wy艣cig? Masz tylko dwie minuty.
Je艣li chcesz, pochwal si臋 w komentarzu, 
ile dzia艂a艅 uda艂o Ci si臋 rozwi膮za膰. ;)



Przypominam o 偶yczeniach dla mamy, prezencie 
i prezentacji w programie Power Point. 

Pami臋tacie jak na naszych lekcjach 
(czasem na ca艂y g艂os! 馃檲馃檳馃檴) 
艣piewali艣my r贸偶ne piosenki 
- nie te z p艂yty dla klasy 3, 
ale te polskich wykonawc贸w?
Jakich teraz s艂uchacie piosenek?
Jak膮 艣piewaliby艣my dzisiaj, 
gdyby艣my chodzili do szko艂y?
Wpiszcie tytu艂y w komentarzach! 馃槈

Do zobaczenia o 16.00 馃挆

18 komentarzy:

  1. Ja bym za艣piewa艂 przejmujemy jutuby.
    Mi艂ego dnia Pani Ewelinko ;)))

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja bym zaspiewa艂 ona by tak chcia艂a :)
    Mi艂ego dnia

    OdpowiedzUsu艅
  3. Gdyby艣my chodzili do szko艂y pewnie 艣piewaliby艣my "Superhero" Viki Gabor albo "Rami臋 w Rami臋" Viki Gabor i Kayah.
    Miko艂aj :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja bym chcia艂a za艣piewa膰 Viki Gabor ,,Rami臋 w rami臋"

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ja chcia艂bym za艣piewa膰 przejmujemy jutuby. Do zobaczenie o 16.oo :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja bym za艣piewa艂 przejmujemy jutuby. mi艂ego dnia Dawid P

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja bym za艣piewa艂 Superhero

    Wiktor

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ja bym 艣piewa艂 Billie Eilish "Lovely"
    Maks

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Albo glory days Bruce,a springsstina

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wiktoria Gabor Superher
    Wiktoria Gabor i Kaya Rami臋 w rami臋

    Aleksandra Kajzer

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ja bym za艣piewa艂 Viki Gabor superhero

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ja si臋 dostosuj臋 do reszty;-)
    Mateusz M.

    OdpowiedzUsu艅
  14. ja za艣piewa艂abym "Feel this moment" Christina Aguilera
    Oliwka

    OdpowiedzUsu艅
  15. Ja jeszcze bym chcia艂a doda膰, 偶e bym chcia艂a za艣piewa膰 piosenk臋 pt; ,,Error''
    Natalka

    OdpowiedzUsu艅

G脫RSKIE POZDROWIENIA OD WIKTORA